Brezplačna dostava ob nakupu nad 80 €

Pogosto zastavljena vprašanja - FAQ


Nakup pri Osebni noti

Ali je za nakup potrebna registracija uporabnika?

Registracija za nakup ni potrebna. 

Ali imate tudi fizično trgovino, kjer si izdelke lahko ogledam v živo?

Osebna nota je spletni butik, ki deluje brez fizične poslovalnice. Naše izdelke zato vedno skrbno pofotografiramo, da lahko dobite čim boljšo predstavo, kako izdelek zgleda. Ob izdelku boste vedno našli zgovoren opis izdelka, kjer izveste vse o njegovih lastnostih.

Želim naročiti izdelek preko telefona. Ali vas lahko pokličem?

Seveda. Za naročila po telefonu smo dosegljivi od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00 na telefonski številki 040 321 846.

Imam kodo za popust - kje jo lahko vnesem?

Kodo za popust vnesete v okence “Koda za popust” v 3. koraku plačila, preden izberete način plačila. Kode se med seboj ne seštevajo, pri vsakem nakupu je mogoče unovčiti eno kodo za popust.

Lahko dobim originalni račun na podjetje?

Seveda. V polje “Naslov za račun” vpišite vse podatke podjetja vključno z davčno številko. Pripravili vam bomo račun na podjetje in vam ga poslali na e-mail, ki ga boste vpisali ob oddaji naročila. 

Ali lahko pri vas naročim poslovna darila?

Absolutno! Oglasite se nam na info@osebnanota.si in z veseljem vam bomo pripravili ponudbo za vaše zaposlene ali njihove malčke. 

Ali lahko za poslovna darila na izdelek izvezete tudi logotip našega podjetja?

Seveda - pošljite nam vaš logo v vektorski ali pdf. obliki in z veseljem ga bomo dodali na darila za vaše zaposlene ali njihove malčke. Pri večjih količinah daril vam priznamo tudi količinski popust.

Po opravljenem nakupu na e-mail nisem prejel/-a potrditvenega maila. Zakaj?

Možno je, da se je potrditveni e-mail znašel med nezaželeno pošto. Če ga tudi tam ne najdete, je morda prišlo do napake pri vpisovanju e-mail naslova. Oglasite se nam na info@osebnanota.si in z veseljem vam bomo pomagali. 

Kam bo prišel račun za moje naročilo?

Račun za vaše naročilo boste po opravljenem nakupu prejeli na vaš e-mail naslov. Možno je, da se bo e-mail z računom znašel med nezaželeno pošto. Če ga tudi tam ne najdete, je morda prišlo do napake pri vpisovanju e-mail naslova. V tem primeru se nam oglasite na info@osebnanota.si.

Ali je možna stornacija naročila?

Pri personaliziranih darilih (torej kjer izvezemo ali vgraviramo ime otroka ali obdarovanca po vaših navodilih) stornacija žal ni mogoča. 

Izdelki

Paketu želim dodati voščilnico. Kam lahko vpišem pošiljatelja/e paketa?

Pošiljatelja/e vpišite v polje “IME OTROKA”, saj voščilnice niso personalizirane in je to polje namenjeno informaciji o pošiljatelju.

Vzdrževanje izdelkov

Kako vzdrževati in čistiti srebrn in pozlačen nakit?

Nakit iz srebra potrebuje posebno nego, saj lahko potemni, spremeni barvo. To se lahko zgodi zaradi potenja, vročine, klora, morske vode ali kozmetičnih pripomočkov. Za čiščenje srebrnega nakita svetujemo uporabo nežne krpe oziroma redno vzdrževanje pri izbranem zlatarskem mojstru.

Pozlata je mikronski nanos pozlate na srebrno osnovo, tako da je pri pozlačenih srebrnih izdelkih potrebno upoštevati enaka priporočila za nošenje in vzdrževanje kot pri srebrnem nakitu. Priporočeno je, da se izdelek ne izpostavlja vodi, kozmetičnim pripomočkom, kemičnim čistilom.

Kako vzdrževati in čistiti zlat nakit?

Zlati izdelki so narejeni iz čistine 585/000 (14 karatno zlato). Vsi izdelki so žigosani, žig zagotavlja čistino izdelka. Ob izdelku prejmete tudi garancijski list.

Zlato je odpornejša in obstojnejša kovina, zato ga lahko nosite tudi med tuširanjem ali v morju. Vseeno pa vam svetujemo, da ga hranite ločeno od ostalega nakita, kozmetike ter vlažnih prostorov. Za hrambo lahko uporabite naš premium darilni mošnjiček.

Kje naj hranim nakit?

Zaradi čistoče, organizacije in varnosti je nakit dobro shranjevati v za to namenjenih šatuljicah ali škatlicah. Prav iz tega razloga smo oblikovali premium darilni mošnjiček, v katerem lahko hranite izbrani kos nakita.

Naš nasvet: nakit naj bo zadnja stvar, ki jo zjutraj nadenete nase, in prva stvar, ki jo zvečer snamete.

Načini plačila 

Katere vrste plačil omogočate?

Omogočamo naslednje možnosti plačil:

  • Plačilo po povzetju z gotovino ali kartico ob prevzemu paketa dostavni službi GLS.
  • Plačilo z bančnim nakazilom po ponudbi oz. predračunu. Ponudbo vam pošljemo na vaš e-naslov.
  • Plačilo s plačilnimi karticami Mastercard, Visa, American Express.
  • Plačilo z Apple Pay.

Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?

Spletna trgovina osebnanota.si uporablja ustrezna tehnološka in programska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov in plačil. V ta namen uporabljamo SSL certifikat. Avtorizacija kreditnih kartic se vrši v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na našem strežniku. 

Kupec je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, tako da poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika in z osebnimi podatki razpolaga previdno in varno. 

Ali vam moram pri plačilu po ponudbi poslati potrdilo o opravljenem plačilu?

Ni potrebno, saj bomo vaše nakazilo videli v bančnem prometu in vam po prejetem plačilu poslali paket. 

Ali ponujate tudi darilne bone?

Seveda. Izberete lahko darilni bon v vrednosti 10 eur, 20 eur ali 50 eur. Darilni boni so veljavni 1 leto od nakupa. Darilne bone lahko naročite tukaj.

Dostava paketa

Opravil/-a sem nakup v spletni trgovini. Kdaj lahko pričakujem paket?

Trenutni rok dobave personaliziranih izdelkov je 3 do 5 delovnih dni. Za nakit potrebujemo 5 do 7 delovnih dni. Ko je vaše naročilo zaključeno, prejmete obvestilo, da bo šlo na pot.

Ali lahko pošljem vaš paket direktno na naslov prijateljice?

Seveda. V tem primeru pri naslovu za dostavo vpišite njen naslov. Od vas potrebujemo le vaš e-mail, na katerega vam bomo poslali e-račun. 

Ali lahko paket prevzamem osebno?

Tako je - paket lahko po dogovoru prevzamete osebno na sedežu podjetja na naslovu Groharjeva 2a, 1230 Domžale. V tem primeru ne plačate stroška dostave.

Preko katere dostavne službe pošiljate pakete?

Pakete pošiljamo preko dostavne službe GLS (General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o.).

Ali bom predhodno obveščen/-a o času dostave?

Tako je, pred dostavo boste prejeli e-mail in SMS, da je paket na poti. Če se s kurirjem zgrešite, vas bo poklical, da se dogovorite za prevzem. 

Z dostavljavcem sva se zgrešila. Kaj pa zdaj?

Nič hudega, dostavna služba vas bo o neuspeli dostavi obvestila in vam paket najverjetneje ponovno dostavila še isti dan. 

Če veste vnaprej, da ob predvideni uri dostave ne boste doma, lahko paket preusmerite v vam najbližji paketomat. Za preusmeritev paketa pokličite na telefonsko številko dostavne službe GLS.

Kakšni so stroški dostave za Slovenijo?

Če izberete plačilo s kartico ali na TRR, znaša strošek dostave 3,99 eur. Če izberete plačilo po povzetju, znaša strošek dostave 4,50 eur. Če paket prevzamete osebno, vam stroška dostave ne računamo.

Ali lahko pošljete paket tudi v tujino?

Seveda, s paketki razveseljujemo tudi malčke in mamice izven Slovenije. Pri mednarodnem pošiljanju je strošek pošiljanja nekoliko višji - odvisen je od države, kamor želite poslati paket. Čas dostave običajno traja od 2 do 10 delovnih dni. Dobavni rok je lahko daljši v državah, kjer je potrebno opraviti še carinski postopek.

Zakaj paket še vedno ni prispel?

Ko odpošljemo vaš paket, prejmete obvestilo, da je pošiljka na poti. Če v roku 3 dni od obvestila še vedno niste prejeli paketa, nas o tem takoj obvestite na info@osebnanota.si. Takoj bomo preverili, kje se nahaja vaša pošiljka.

Vračila in reklamacije

Prejel/-a sem poškodovan izdelek. Kaj naj storim?

Hej, tudi najboljšim se lahko zgodi. Prosimo vas, da nam fotografijo poškodovanega izdelka pošljete na naš e-mail naslov info@osebnanota.si in v najkrajšem možnem času bomo poskrbeli za zamenjavo. 

Na koga se lahko obrnem v primeru reklamacije ali menjave izdelka?

V primeru reklamacije ali menjave izdelka se nam oglasite na e-mail naslov info@osebnanota.si in navedite razlog ter priložite fotografijo. Tako vam bomo lahko najhitreje pomagali.

Ali lahko vrnem kupljene izdelke?

Če ste naročili personaliziran izdelek, vračilo žal ni mogoče, saj je bilo narejeno posebej za vas po vaših željah.  

Če odgovora na vaše vprašanje niste našli, nam pišite na e-mail info@osebnanota.si ali nas pokličite na 040 321 846 in z veseljem vam bomo pomagali.